• Δράσεις προβολής για την αποκατάσταση της εικόνας της Ελλάδας

Παρέχεται η δυνατότητα στο Υπουργείο Τουρισμού, στον ΕΟΤ και στους φορείς φορέων τοπικής αυτοδιοίκησης Α και Β Βαθμού να προχωρούν σε συμβάσεις προμηθειών και υπηρεσιών με την «Marketing Greece A.E.» με  στόχο την άμεση αντιμετώπιση των αρνητικών συνεπειών στον ελληνικό τουρισμό από τη διασπορά του κορονοϊού COVID-19, με παράλληλη ενίσχυση της εικόνας της χώρας και της τουριστικής αγοράς.

ΠΝΠ ΦΕΚ Α 84/13.04.2020 / άρθρο 69