Μετά την προσωρινή αναστολή λειτουργίας των κεντρικών της γραφείων στον Πύργο Αθηνών, η ΔΕΔΑ προχωρά σε αναβάθμιση του συστήματος τηλεφωνικής και ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης των πολιτών με στόχο να μπορούν να εξυπηρετούνται από το σπίτι τους, ειδικά αυτή την κρίσιμη περίοδο που είναι απαραίτητη η ελαχιστοποίηση των μετακινήσεων. Σχετικές οδηγίες για καταναλωτές και μηχανικούς/επαγγελματίες φυσικού αερίου έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της.
- ΔΕΔΑ: Ηλεκτρονική εξυπηρέτηση πολιτών